8 yaından 20 yaşına kadar oynadığım bu oyunları mesleki ve aile hayatına geçince bırakmak durumdan kaldım. Artık 1-2 el cs atıp cities skylines 2 de şehir kuruyorum. Yada ps de fifa atıyorum. Uzun soluklu oyunlara belli yaştan ve hayat düzeninden sonra zaman ayırmanız çok çok zor oluyor. Şimdi oynayabiliyorken doya doya oynayın