Bende bir konu açayım istedim...






şu konuyu görünce benim neden böyle bir konum olmasın dedim
https://www.r10.net/maxigeyik/475565...-ne-demek.html

Yapay zeka eğitimi 2000 dolar;
Öğrenecekleriniz
R10'daolmayanlar