işlemlerin tamamını bir dosyada toplayın,
Dekont, işi yapan kişi ve iş detayı olacak şekilde.
Bu dosyayı tamamladıktan sonra bu işlemlerin yapıldığını fakat işi yapanlar tarafından fatura kesilmediğini/geçiştirildiğini göstererek vergiden indirim talep edebilirsiniz.
Ancak bunları yapmadan önce çıkan vergiyi ödemeniz ve ardından dava açmanız gerekir.
Sonrasında eğer haklı bulunursanız aradaki fark şahsınıza iade edilecektir hocam