Konu
gta sanandreas ı yaşıyorum :D
20-04-2026, 23:40:32
#4
Akmanlar
mba adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kategori olayını marka > model > alt model > yıl şeklinde yaparsan kullanıcı deneyimi sektör standartlarına gelir hocam birde bi kaç ui ux şeysi var onun dışında siten gayet güzel. İstikrarlı seo, sem ile her türlü koşar.
teşekkür ederim