Merhabalar akşam sonuçlanacak bir çekilişim var burada açtığım. Çekiliş aracı olarak ne kullanmam lazım tarif edebilir misiniz rica etsem
Merhaba,
Bu konu hakkında R10 tarafından bir rehber yayınlanmış. Dilerseniz rehberde anlatılanları deneyebilirsiniz
https://www.r10.net/r10-hediye/28736...i-11088-a.html