obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nabız mı yokluyorlar acaba belkide kapanmayacak
Eski APİ sistemi kapalı belkide boyle yaparak geçirebildiklerini geçirecekler
Eski geçmeyen kalanlarda boyle kalacak devam bu düzenden.
R10+