bence fiziki altın daha mantıklı
Ziraat bankasından almayın, alsat makasının 20 30tl fark ettiği bankalar var.
Alabiliyorsanız fiziki alın hocam. Derdi olmaz.
altın uzun vadeli alınır hocam , saate falan bakacak kadar titizseniz başka yatırım araçlarına yönelin. saatlik değişimlerle altın fiyatı çok oynamaz
kuzene dinletemedim fiziki alalim diye ziraatten 7.027 tl den aldık