Bende uyuyamıyordum, ve hatta hiç uyuyamıyordum. 48 Saat ayakta kaldığımı biliyorum, denemediğim şey kalmadı yt de video izleyip metodlar mı denemedim, yoğurt mu yemedim, içimden 1000 e kadar mı saymadım binbir türlü şeyler. En sonunda yine uyuyamadığım bir gece, ai ye sordum "olm kafan mı güzel bırak şunları git nöbetçi eczaneye kendine 3mg melatonin al" dedi, gittim üşenmedim aldım geldim. O gün bu gün melatonin içerim, zerre uykuya dalmama problemim olmaz çiçek gibi uyurum.