apiden kullanıyorum diyenlerin pek çoğunu kazıklıyorlar. adam opus 4.6 diye veriyor bu arkadaşlara sonneti.

Webten kullan, antigravitiden kullan yada pc ye indir oradan kullan. bunların haricinde önermiyorum. ( Antigravity de api ama arkasında google var. )