GaaktuG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaslar facebookda reklam olarak cikti karsima. 2tane nike ayakkabi 2500tl felan. Buyuk ihtimal cakma ayakkabilar. Alsam kullanisli olur mu ? Daha o ce alan oldu mu ?
Güvenme konusunda sıkıntı yok firma çok büyük ve ürünü sıkıntısız gönderirler problem olan şeyler iade yok, ürünler 1.kalite replika bile değil orta kalite replika bu ayakkabıyı alıp kullanıcaksan ayak sağlığın için hiç iyi değil deichmann veya flo'nun kendi markalarından ayakkabı kullansan daha iyi olur sadece 1-2 saat giyinebilecek ayakkabılar bunlar