Merhaba yaklaşık 3 gündür internet yok türknet uygulamasından bakıyorum alt yapı arızası diyor ortalama 4-6 saat veriyor müşteri temsilcisine kesinlikle bağlamıyor ve ne zaman gelecek diye bir bilgi vermiyorlar evde kendi internetim de çekmiyor sizce ne yapmalıyım? Aynı sorunu yaşayan var mı?