Merhaba,

Konu dışı olarak yorumda bulunmak istedim ki, bir an için robot süpürge ile kendimi özdeşleştirdim.

Siz beni gülümsettiniz, Allah da sizi güzel günlerde mutlu kılsın : )

Saygılarımla.