Öncelikler Selamunaleyküm kıymetli arkadailar biliyoruz ki her canlı ölümü tadacak ve her saniye ölüme yaklaşmaya devam ediyoruz. Bu husus bazen bizi sevindirirken bazende üzebilir. Nitekim konuyu uzatmadan bir husus hakkında sorum olacak sizlere bizler öldükten sonra atıyorum 5 sene bilemediniz 7-8 yıl içinde web sitelerimiz ister istemez kapanacak. Bu hususta yaptığım cok sağlam bir site var.Bu siteyi birisine güvenerek başkasına aktarmak istemiyorum ki dini kullanıp orasını farklı amaçlara yönlendirmesin.Tabi bu hususta hiçmi senden sonra güveneceğin bir insan yok diyebilirsiniz.Evet bu hususta ailemiz var nitekim onlarda bu işlerden hiçbirşekilde anlamıyor.Gençlere söylesek belki bir sene belki 2 sene sonra unutup kapattıracaklar bu konuda hiç bir calışma veya düşünen varmı.Şimdi sitemizdeki yazı ve materyeller tamamlanmak üzere onların yarın öbürgün başımıza bir husus gelmesine binaen aklıma youtube sesli seslendirme ve ekranlarını çekerek kenara koymayı düşünüyorum fikirleriniz alabilirmiyim bu hususu düşünen varmı bu konuda ne calışma yapmamı öğreniyorsunuz. Ayrıca kitabımızı bastık yazı bir materyel olması acısından güzel yayabildiğimiz kadar yaymaya devam ediyoruz.