ben bu konuyu çeşitlilik için mantıklı buluyorum helede araba varsa altınızda sanırım daha iyi bile oluyor iç tabanı konforsuzsa alır bitane ortopedik taban yerleştirirsiniz miss gibi olur. ilk defa kadıköyde aldım bende olan ama eskimiş ayakkabılardan taban agırlıgı ve yapısından tutun görünüşüne kadar 1e1 aynı uzun vadede ne olur bilmem ama çok kullanmayı düşünmedigim için arada iyi olur diye düşünüyorum kesinlikle gündelik alacaksanız vazgeçin gündelik düzgün bi ayakkabı şart