caneger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@tiscali;

yazımı tekrar oku istersen , haklı bir tahliye sebebi yok ise evet , araştırabilirsin
"Sözleşme bitti, hadi dışarı" diye bir dünya yok.

Sözleşme yokmuş.. Arkadaşin yazdiklarini sen iyi oku bence..

Kolay geslin..