Konu
Bugün r10da 5 yilim olmuştur
18-04-2026, 20:31:43
#17
AFNaNTiK
TheLaZRaiL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bugün r10da 5 yıl oldu nice 5 yıllara 😊😊😊
Başarılar saygı değer hocam.. 🤞
Geliyorum ben de,
çok bir şey kalmadı. 💪
😊