Merhabalar,
HP marka bir dizüstü bilgisayar aldım. Çok üst düzey oyunlar oynamayacağım için fazla sıkmak istemedim.

40 GB DDR4 RAM
Ryzen 7 5700U işlemci + bütünleşik ekran kartı
512 GB M2 SSD

Sadece AoE 2 DE, AoM Retold veya Extended, AoE 4, ETS 2, Minecraft veya belki bir iki yarış oyunu oynarım diye düşünüyorum. Depolama çok sorun değil yetmezse yükseltirim belki ileride veya harici takarım. AoE 4 gibi nispeten ağır oyunlarda ultra grafiklere ihtiyacım yok. Sizce akıcı oynayabilir miyim?