merhabalar,
sadece google, whatsapp vs. gibi işler için ikinci bir hatta ihtiyacım var. numaraya sürekli erişebilmem gerekiyor ki lazım olunca uğraşmak zorunda kalmayayım. sizlere sormak istediğim; yurt dışı esim olarak bir hat almak mı uygun olur, yoksa herhangi bir operatörden hat almak mı?
bu duruma alternatif bir çözüm önerisi olan da var mı? numara kiralamak gibi vs.
iyi forumlar.