Konu
Bugün r10da 5 yilim olmuştur
18-04-2026, 10:49:26
#11
TheLaZRaiL
Engin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nice 5 yıllara diyelim ama konunun yeri de bu kategori değil
Kusura bakmayin yanliş konu yerineaçtim teşekkür ederim