tek seferlik değilde yıllık anlaşmalı olarak girmen lazım arada sorunlar çıkacak mutlaka müşterin kurcalarken bozacak örnek vereyim 50 bin sattın ama daha sonra seni defalarca arayıp tekrar kur tekrar bak vs gibi durumlar olur en temizi yıllık anlaşma ile alın her sene güncellersiniz güncel sürümleri kurmaya gidersiniz bir bayilik paneli oluşturun süresi dolanlara telefon ile bigil verirsiniz iki tarafında kafası rahat olur .