Benlik birşey yok.Ben ufaktan uyardım geçtim sizin bileceğiniz iş...
Sıralamayı değiştirmek istiyen kullanıcılar aşağıda ayar butonu mevcut, attığın örnekte son mesaja göre alçalan sıralamada sıralanıyor.
Kabul ediyorum biraz fazla konu açmış olabilirim ama kategorinin amacı dışında bir paylaşım yapmadım.
İstiyen tıklar inceler yorumunu yapar, paylaştığım içeriklerin hepsi farklı kategorilerde oluşturulmuş otomasyon içerikler.
Geri bildirimler doğrultusunda geliştirmeye çalışıyorum.
Düşünceniz için tekrardan teşekkür ederim, yarın devam edeceğim kalan kategorilerdeki paylaşımlara.