Bugün 0850 4306728 nolu telefondan arandım.
Güya Vodafone müşteri hizmetlerinden arıyor kadın.
Taahhütünüz bitmiş, faturanız 1800 TL gelecek gelmemesi için sizi yeni pakete geçirelim diyor.
Ne var diyorum sanırım 20 gb internet paketi için 1200 TL dedi.
Dedim o çok pahalı.
Siz ne kadar ödemeyi düşünüyorsunuz dedi, 400-500 en fazla dedim.
O zaman dedi sizi Türk Telekom'a geçirelim dedi.
Şimdi 5g ile artık hepsi aynı kalitede çekiyor dedi.
Tam da işin arasında aradı ve 1800 TL deyince lan bu parayı nasıl ödeyeceğim diye düşünüyorum kafam da basmıyor.
Vodafone dan arıyorsa beni neden Türk Telekom'a geçirecek ki diye?
Sonra bana telefondan 7000'e S yazıp gönderin deyince köşeli jeton düştü.
Şimdi işten geldim ve baktım ki 315 TL'ye tarife var ona geçtim.

Eğer uyanmasaydım ne yapacaktı bilemiyorum.
Zaten numarayı getcontact da aratınca biri harita dolan.dırıcısı demiş birisi de taahhütünüz bitti diyor demiş ama yenileyeli 2 ay olmuş.