4irlines adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uyarı için teşekkür ederim hocam, yarın devam ederim.

Rahatsız olan varsa engel butonunda bildiğim kadarıyla problem yok.

İyi geceler.
Benlik birşey yok.Ben ufaktan uyardım geçtim sizin bileceğiniz iş...