Bazı firmalar bitişe son 14 gün kala transfer yapsanız bile ödeme talep edebilir.
Şimdiye kadar 2 farklı firmada ödeme yapmayacağımı belirttiğim için hesaplarım kapatıldı.
Hesaplar boş olduğu için sorun etmedim ama aklınızda bulunsun