Bende kendisinden alım yaptım free plana düşebilir gayet normal. Neticesinde 11-12 bin olan hizmeti düşük bedele almanın bir bedeli illaki olacak. Benim hesabımda free plana düştü kendisi para iadesi yaptı gayet ilgilendi.
Mobilde 10 bine satılan ürüne 15 gun icin 6 bin vermek size mantıklı geliyorsa alabilirsiniz hocam