Panik yaratacak bir durum yok hocam en yakın askerlik şubesine gidip gerekli evrağı imzalayın sonra günlük hayatınıza devam edin. Yedek personel olarak görev yapan herkese bildirilen bir bilgi bu. Hatta e-devlet üzerinden seferlik süresi için ne kadar kaldığını da kontrol edebiliyorsunuz.
@oquzhane; 'nin dediği gibi bir belge alacaksınız ve bu belge seferberlik zamanında ücretsiz bilet alıp görev yapacağınız yere gitmenize yarayacak.