Hesap aldim, 2 kere free plana düştü 1 kere telafi etti. Bence 15 gun kendisi 16 olduğunu iddia ediyor satıcı tekrar telafi etmedi. Burada oyle yazmamış ama nasil oluyorsa artik : ) . 15 gun sonra kapandığını göze alin satin alırken.
15 günde hesap patlıyor mu? Ve telafimi etmedi satıcı tam alıyordum da sorayım dedim.