Merhaba arkadaşlar, 5g superbox kullanan var mı acaba? Evimde vdsl altyapı var. Yüksek hız için 5g superbox almayı düşünüyorum. Kullanan var mı arkadaşlar?
Kullanan varsa ne kadar hız alıyorsunuz? Paylaşırsanız çok sevinirim.
Aynı senin gibi düşünerek aldım. Bazen yüksek hız ama genel olarak VDSL den de kötü bir hız aldım. 2. Ayda iade etmek istedim 3. Ay iademi kabul ettiler. Halen iptal evraklarını bekliyorum. Bu arada İptal için 2 MB altı hız ölçmeleri lazımmış.