Rolly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı cihazdan yazıyorum 256gb aldıysan tek sorunu bu bana şuanda
256 aldım hocam, i cloud kullanılmıyormu iphonedaki gibi ?
Gain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
m2 kullanıyordum m4 24gb rame geçtim valla canavar gibi
Hayırlı günlerde kullanın hocam