Merhabalar, apple kervanına katıldık bu siparişle...
Sizce yeterli bir bilgisayar mı, uzun soluklu sorunsuz kullanabilir miyim? Kullanıp memnun olan varmı? Apple serisinin artıları ve eksileri nedir? Çok zorluk yaşayacağım sanırım daha önce hiç mac kullanmadım