Birincisi ios geliştirme alanına yeni atıldım. Daha önce androidde yüzlerce uygulama geliştirdim. bu yüzden araştırmadım. Sizin dediğiniz şekilde bu soruları sormam mobil uygulama geliştirme alanında bilgi sahibi olmadığım manasına gelmiyor. Bu sektörden anlamdığımı vs idda edip Bunun teşhisini koyup kararını verecek karar mercii de siz değilsiniz sizi ilgilendirmez . Herkes kendisiyle ilgilensin kolay gelsin size de
GreenC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski konumu okuyabilirsin hocam. Belki katkı sağlar. Ama durum o kategorilerse işin zor. Kurallar çok net. Ben pes ettim red adeti toplam 30'u geçti .4.3 laneti bu.Dayanamadım artık pes ettim.

https://www.r10.net/android-ios-uygu...eddediyor.html

Ayrıca kapağınızdaki '6 yıllık mobil uygulama geliştiricisi' tecrübenizin olduğunu pek düşünmüyorum. Zira eski sorunuz vergilendirmeyi veya bu sorunuzu bilmeniz gerekirdi. En azından ai'ye soracağınızı bilmeniz gerekirdi