Eski konumu okuyabilirsin hocam. Belki katkı sağlar. Ama durum o kategorilerse işin zor. Kurallar çok net. Ben pes ettim red adeti toplam 30'u geçti .4.3 laneti bu.Dayanamadım artık pes ettim.

https://www.r10.net/android-ios-uygu...eddediyor.html

Ayrıca kapağınızdaki '6 yıllık mobil uygulama geliştiricisi' tecrübenizin olduğunu pek düşünmüyorum. Zira eski sorunuz vergilendirmeyi veya bu sorunuzu bilmeniz gerekirdi. En azından ai'ye soracağınızı bilmeniz gerekirdi