ne kadar kolay yalan söylüyor herkes artık, 24 saatte hesabı açıyoruz sorunsuz olmazsa iade vs diyorsunuz. aynı gün şikayet açılıyor hakkınızda parayı iade edemem kart çekmiş falan.

herkeste aynı taktik, alayım parayı da nolursa olsun. yapamıyorsanız ne diye milletin zor durumundan faydalanıyorsunuz?