Bir insana yapılabilecek en kötü şey onu uykusuz bırakmaktır. Daha da kötüsü onu sistematik şekilde uykusuz kalmaya zorlamaktır.
İnsan doğası gereği güneş doğduğunda uyanır, güneş battığında işi gücü bırakır.
Kapitalist sistem ise 8 saat uyku 8 saat iş ve 8 saat dinlenme adında bir düzene alıştırmıştır insanları. Ne yazık ki türkiyede bu sistemden daha kötü şartlar altında çalışıyor insanlar.