MeXe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tabii ki boşa okuyan insanlar da var, hakkını vererek okuyan insanlar da var.
Türkiye'de ofise tıkanıp kalmasan bu sefer yiyecek ekmek bulamazsın yani sistem seni köle yapmaya itiyor, maalesef 3.sınıf dünya ülkelerinde böyle oluyor.
Amerika'dan emekli olan biri Hawaii'de tatil yaparken, Türkiye'den emekli olan dilencilik yapıyor @cozucem
Hayır dediğim tam olarak öyle değil : Ne okuduğun kimsenin umurunda değil "Yaptığın iş veya Ürettiğin değer nedir ? mesele bu.

Kendimizi kandırmayalım Bu Senin/benim seçimim. Konfor alanından çıkmamadan yaşamanın sonucu. Aynı Okul ve sınıftan mezun 2 mimardan biri 15 yılda kendi şirketini kurdu ve milyarder diğeri Maaşa talim.
Biri Sibirya'dan Afrika'ya sahada çalıştı diğeri ofis dışına çıkmadı. Sence Hangisi sahada çile çekti ?