İş ilanlarına bakıyordum sabah 7'de mesaiye başlanıyormuş bu saatte bu işi yaparak dünyayı mı kurtarıyorlar? sabah 7 de iş başı yapılması bana çok saçma geliyor, ne olacak bu düzen böyle?
İstanbulda bu şekilde çalışan çok büyük kurumsal firmalar var sabah erken gel akşam erken çık sabah ve akşam trafiğe kalma