SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7:00-15;00 arasını 10:00-18:00 arasına tercih ederim. 10:00-18:00 mesaisinde insanın bi hayatı olmuyor, 6 da çık işten 7-7.5 da gel. 8.5 gibi yemek yeme vs bitsin. O saatten sonra ne yapabilirsin ? Devlet dairesi, kargo vb işin düştüyse izin almak sorundasın zaten.

7-15 arası çalışırken çocuğuna eşine kendine ayıracak vaktin daha çok bence
Ev ile iş arası 15dk dakika benim hocam, ayrıca motor kullanıyorum trafiktende hiç etkilenmiyorum. Tenha sakin bir tatil köyü gibi bir yer diyebiliriz. Sadece sabahları kalkmakta çok zorlanıyorum o yüzden uykumu gerçekten aldıktan sonra işe gitmek daha iyi oluyor.