Ayrıca yorumlara baktım da tercih ediyorsunuz bir de
Vardiya sistemi tercihe bağlı değildir sürekli haftalık döner arkadaşlar. İlk kez duyuyor gibi davranıyorsunuz belki gerçekten öyledir ama ben şok içinde bakıyorum yorumlara

Askere de mi gitmediniz benzer nöbet sistemi burada da vardı