Artısı yerine çok zararı var. Bir kaçı şu şekilde:
- Paylaştığın gönderi ilk önce takipçilerinin belli bir kısmına gösterilir, eğer oradan beğeni yorum kaydetme ve izlenme gelirse diğer takipçilerine ve böyle böyle keşfete doğru gider içeriğin. Ama sende bot takipçi olduğu için herhangi bir etkileşim gelmeyecek ve gönderilerin gerçek takipçinin önüne bile düşmeyecek.
- Bot hesaplar kapandıkça hesabının takipçi sayısı düşecek ve buda keşfetinin kapanmasına instagramın seni önermesini engelleyecektir.
- Hatta hesabın riske girip kapanmasına da yol açabilir.