Burada sorarsanız her hat ile ilgili iyi kötü yorumlar alırsınız, mesela bende Vodafone kullanıyorum, Turkcell kullanmam asla çünkü çekmiyor, tarife fiyatları gereksiz pahalı.
Bu eleştirimi neye göre yaptım, bulunduğum lokasyona göre, internet hızına göre, tarife fiyatlarına göre. En doğru kararı etrafınızda oturan komşularımıza arkadaşlarınıza sorun, çoğunluk nederse ona göre karar alın.