Vodofone son birkaç yılda bence çekim gücünü ve bölgesini artırdı çünkü eskiden çekmeyen yerlerde vodofone'dan Türk Telekom'a geçmeden çektiğini biliyorum. 20 Gb internet bana yetmiyordu vodofone'da iken ve aşırı şekilde fiyat fazla ödüyordum taahhütüm de bitmişti. Turkcell'e geçmek için de hat değişim gibi bi ücret falan vardı bir de hüç fiyatı uygun gelmemişti saçma sapan paketlere 400-500 yazıyolardı Türk Telekom 80 GB internete geçtim vodofone'daki kadar memnun değilim arada az çektiği oluyor ama f/p sayılır herhalde. Vodofone'dayken ciddi faturalar ödüyodum şu an 400 ödediğim için çok mutluyum o yüzden.

Ama bence uygun bir tarife varsa Vodofone'a geçin. Taahhüt bitince memnunsanız ve uygunsa Turkcell'e geri dönün değilse ve vodofone'da pahalı değilse vodofone'dan devam edin. Aksi Halde Türk Telekom'a geçebilirsiniz.