hocam 450 tlde vermek ıstemıyorum ya

turk telekomda 20gb 400 tl ye var
vodefona da 20gb 350
turktelekoma yıl başında sizin gibi düşünüp ucuz diye geçmiştim 3 ay telefonu kırmamak için zor sabrettim. turkcelle tıpış tıpış geri döndüm.
edit: daha iyi tecrübesi olanlar yazar ben tek başıma yanlış yönlendirmiyim ama hiç iyi anılarım yok