Mordekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla ikisini de kullanmış biri olarak söylüyorum turkcell )

nerdesiniz bilmiyorum istanbulda doğru düzgün çekmiyor
hocam 450 tlde vermek ıstemıyorum ya
turk telekomda 20gb 400 tl ye var
vodefona da 20gb 350