suanda turkcel 20 gb 320 tl kullanıuyorum bu paket 450ye cıkıcak ve sacma gelıyor turlk telekoml vodefone bıraz daha uygun cokta farkı yok aslndada degıstırmek ıstıyorum bu 2 operator hakknda bılgı verırmısınız turkcel gıbı salla kazan oluyormu ne gıbı avantajları dezavantajları var hat abımın ustune kayıtlı 27 yasında oldugu ıcın fredzone da olamıyorum yada ggnç olmuyor hattı uustume alsam o nekadar

turkcel elcı kodu satan arkadaş 2000 e satıyor anormal bı fıyat geldı bu fıyat ben senelık zaten o cıvarlarda odeme yapıyorum toplasan