Bende arıyorum Japonyadan yeni geldim ama stok yok malesef. Apple mağazaları rezervasyon ile satıyormuş. Orada 51k olan telefon burada uçuk fiyatlara satılıyor. Eskiden 2-3 bin oynardı sadece ama stok yok diye millet şişiriyor fiyatı muhtemelen.

Sahibindende bi de hepsi birbirine benzer ilanlar var 55-60k arası koymuş elemanlar ama güven vermiyorlar