Gürcistan'da herhangi bir işlem yapmadan VoWifi ile çalışmıştı da, her zaman işe yarıyor mu bilmiyorum. Tuşlu bir telefonu aramıştık üstelik, belki karşıdakinde de VoWifi vardır diye düşünürseniz diye.