Selamlar önceden youtube de görmüştüm ancak bulamadım, Wi-Fi ağı üzerinden yurtdışındayken Türk numarasıyla Türkiye'deki kişiler aranabiliyor, yurtiçi mobil haktan gidiyor, bu tam olarak nasıl işliyor? Bu ayarları Türk telekomda nasıl yapabiliriz?