Anlamadım hocam sizi, ben neden paranın bir yarısını almadan teslimini sağlayım diğer herkes zaten ödemeyi komple aldıktan sonra işlem sağlıyor.
şuan forumda bir çok kişi ödemeyi önce yapmıyor çünkü davetsiz girişi açtılar elini kolunu sallayan girdi ve sizde o üyelerdensiniz hiç bir güvenlik önlemi yok 1 aydır burdasınız kimlik onayınız yok 18 ticaretin hepsi neredeyse 100₺ lik ticaretler kendi numaranızı bile kullanmıyorsunuz r10u kimin üzerine açtığınız belli değil