Radmin kurucu ve geliştirici olarak elbette büyük yarar sağlamıştır bizlere. Ancak bu siteyi çok eski bir takip eden olarak, şunu net söyleyebilirim ki, forum asıl ivmeyi ve stabil şeffaf yönetimi Coşkun Çetin idaresinde kazanmıştır. Bence kurucu kadar onuda emeği çabası fazladır. Nasıl kurulduğunu arkadaşlar link vererek anlatmaya çalışmış ama asıl mesele bu zamana nasıl geldiğidir. İnşallah kendi telefon numarasını forumun altına koyup arayandan para isteyen yönetimlerden, bu zamanlara nasıl geldiği hakkında da bir röportaj yapılır Coşkun Çetin ile de.