Konu
r10'u kurarken Nasıl kurdular ?
11-04-2026, 21:58:22
#22
Neleryokki
yavuz0627 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben hiç görmedim ropertajı felan var mı ve bu türk mü
radmin kurdu ****** diye bir mod vardı modların basıydı sonra ****** radmininle anlasamamaya basladı yönetim fesh etti r10 baya karıstı sonra çoskun cetin hocam satın aldı