yavuz0627 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben hiç görmedim ropertajı felan var mı ve bu türk mü
radmin kurdu ****** diye bir mod vardı modların basıydı sonra ****** radmininle anlasamamaya basladı yönetim fesh etti r10 baya karıstı sonra çoskun cetin hocam satın aldı